За 16 навчальних годин учасники зможуть систематизувати свій досвід і отримати нові знання, визначать свої сильні сторони і помилки, дізнаються можливості і інструменти для оптимізації просування продажів. А також розглянуть методи залучення нових покупців і утримання справжніх.
День 1
10.00-11.30
Основні визначення і глосарій стратегії, цілі та завдання.
Мотиватори здійснення покупок. Трейд-маркетингові заходи. Їх види, стратегії, цілі та задачі.
11.30-11.45
Кава-пауза
11.45-13.00
Основні визначення і глосарій
Принципи формування календаря торгової активності і сезонних трендів. Трейд-маркетингова стратегія рітейлера
1. На прикладі шаблону побудувати календар торгової активності
2. На прикладі шаблону побудувати календар сезонних трендів
13.00-14-00
Обідня перерва
14.00-15.30
Ефективне партнерство постачальника і рітейлера
Взаємодія і взаємовигідне співробітництво постачальника і рітейлера. Які товари ставити в акцію, а які не варто. Періоди і кількість акційних товарів.
З прикладу вибрати оптимальні товари для проведення акції. Аргументувати своє рішення
15.30-15.45
Кава-пауза
15.45-18.00
Економіка трейд-маркетингових заходів
Кількісні і якісні показники трейд-маркетингу мережі. Крос-продажі
На прикладі вибрати «пару» для проведення акції за принципом крос-продажів
2 день (8 годин)
10.00-11.30
Економіка трейд-маркетингових заходів
Планування та постановка завдань трейд-маркетингових заходів. Аналіз попередніх періодів, формування планових показників
На прикладі спланувати показники майбутньої акції.
На прикладі проаналізувати ефективність проведеної товарної акції
11.30-11.45
Кава - пауза
11.45-13.00
Механіки стимулювання продажів і трейд-маркетингових заходів мероприятий
Приклади механік стимулювання продажів і трейд-маркетингових заходів
Визначити оптимальну механіку трейд-маркетингового заходу, виходячи з умов завдання
13.00-14-00
Обідня перерва
14.00-15.30
Оформлення точки продажів
POSM Основні правила ефективного мерчандайзингу просуваються товарів.
Проаналізувати приклад викладки акційних товарів, запропонувати варіанти її оптимізації і аргументувати їх
15.30-15.45
Кава-пауза
15.45-18.00
Управління брендами. Структура відділу трейд-маркетингу рітейлера
Хто такий бренд-менеджер, і трейд-маркетолог, які їхні завдання та зони відповідальності. Основні бізнес-процеси, пов'язані з управлінням брендами.
Структура відділу трейд-маркетингу рітейлера
Автор і ведуча:
Наталія Колодій. Аналітик, Аудитор і Бізнес-Коуч для Retail-Бізнесу.
У роздрібному бізнесі з 2002 року. Пройшла шлях від керівника торгового залу гіпермаркету до керівника мережі з 500 магазинів.
Спеціаліст-практик, керівник проектів з оптимізації процесів і підвищенню ефективності роздрібного бізнесу в роздрібних компаніях України, Білорусі, Казахстану, Росії, експерт і спікер професійних конференцій.
Автор методичних посібників для роздробу і численних професійний статей.
Напрацьований професіоналізм і багаторічна практика Наталії гарантовано дозволить Вам мінімізувати ризики при відкритті нових магазинів, а також збільшити прибуток тих, що вже працюють.
Розмір групи: від 8 до 15 учасників.
Формат та тривалість: 2 дня, інтенсив з 10:00 до 18:00.
По завершению мероприятия каждый участник получает сертификат