тренинг
Код программы: 26952

Трейд-маркетинг на практиці. Просування продажів

Мероприятие состоялось. Оно было проведено компанией «KROK Business School». Свяжитесь с организаторами и узнайте, когда это мероприятие состоится в следующий раз или выберите другую программу по этой тематике.

Продажи →  Технологии продаж
Маркетинг →  Трейд-маркетинг
Город: Киев
Адрес:
ул. Табирная, 30-32
Предыдущие даты:
16 — 17 апреля 2021
Компания-организатор:
 
Продолжительность: 16 ч. (2 дн.)
Стоимость участия:
5500 грн.

5 % - 2 участника от одной компании;
7 % - 3-5 участников от одной компании;
10 % - слушатели и выпускники программ BSK

 
Связаться с менеджером компании-организатора по телефону:
(044) 455-69-81
(097) 601-61-21
При общении назовите код программы: 26952
Отметить результат звонка?

Целевая аудитория тренинга

  • — Постачальники і рітейлери, комерційні, і маркетинг-директора роздрібних мереж, дистриб'юторів, виробників.
  • — Керівники відділів категорійного менеджменту, продажів, трейд-маркетингу, трейд-маркетологи, бренд-менеджери, категорійні менеджери.

Цель тренинга

За 16 навчальних годин учасники зможуть систематизувати свій досвід і отримати нові знання, визначать свої сильні сторони і помилки, дізнаються можливості і інструменти для оптимізації просування продажів. А також розглянуть методи залучення нових покупців і утримання справжніх.

Программа тренинга «Трейд-маркетинг на практиці. Просування продажів»

День 1

10.00-11.30

Основні визначення і глосарій стратегії, цілі та завдання.

Мотиватори здійснення покупок. Трейд-маркетингові заходи. Їх види, стратегії, цілі та задачі.

11.30-11.45

Кава-пауза

11.45-13.00

Основні визначення і глосарій

Принципи формування календаря торгової активності і сезонних трендів. Трейд-маркетингова стратегія рітейлера

1. На прикладі шаблону побудувати календар торгової активності

2. На прикладі шаблону побудувати календар сезонних трендів

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Ефективне партнерство постачальника і рітейлера

Взаємодія і взаємовигідне співробітництво постачальника і рітейлера. Які товари ставити в акцію, а які не варто. Періоди і кількість акційних товарів.

З прикладу вибрати оптимальні товари для проведення акції. Аргументувати своє рішення

15.30-15.45

Кава-пауза

15.45-18.00

Економіка трейд-маркетингових заходів

Кількісні і якісні показники трейд-маркетингу мережі. Крос-продажі

На прикладі вибрати «пару» для проведення акції за принципом крос-продажів

2 день (8 годин)

10.00-11.30

Економіка трейд-маркетингових заходів

Планування та постановка завдань трейд-маркетингових заходів. Аналіз попередніх періодів, формування планових показників

На прикладі спланувати показники майбутньої акції.

На прикладі проаналізувати ефективність проведеної товарної акції

11.30-11.45

Кава - пауза

11.45-13.00

Механіки стимулювання продажів і трейд-маркетингових заходів мероприятий

Приклади механік стимулювання продажів і трейд-маркетингових заходів

Визначити оптимальну механіку трейд-маркетингового заходу, виходячи з умов завдання

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Оформлення точки продажів

POSM Основні правила ефективного мерчандайзингу просуваються товарів.

Проаналізувати приклад викладки акційних товарів, запропонувати варіанти її оптимізації і аргументувати їх

15.30-15.45

Кава-пауза

15.45-18.00

Управління брендами. Структура відділу трейд-маркетингу рітейлера

Хто такий бренд-менеджер, і трейд-маркетолог, які їхні завдання та зони відповідальності. Основні бізнес-процеси, пов'язані з управлінням брендами.

Структура відділу трейд-маркетингу рітейлера

Дополнительная информация

Автор і ведуча:

Наталія Колодій. Аналітик, Аудитор і Бізнес-Коуч для Retail-Бізнесу.

У роздрібному бізнесі з 2002 року. Пройшла шлях від керівника торгового залу гіпермаркету до керівника мережі з 500 магазинів.

Спеціаліст-практик, керівник проектів з оптимізації процесів і підвищенню ефективності роздрібного бізнесу в роздрібних компаніях України, Білорусі, Казахстану, Росії, експерт і спікер професійних конференцій.

Автор методичних посібників для роздробу і численних професійний статей.

Напрацьований професіоналізм і багаторічна практика Наталії гарантовано дозволить Вам мінімізувати ризики при відкритті нових магазинів, а також збільшити прибуток тих, що вже працюють.

Розмір групи: від 8 до 15 учасників.

Формат та тривалість: 2 дня, інтенсив з 10:00 до 18:00.

Документ об окончании

По завершению мероприятия каждый участник получает сертификат


Форма обратной связи


Введите Вашу контактную информацию и в ближайшее время с Вами свяжется менеджер-консультант.

Заполнение формы не накладывает на Вас никаких обязательств.

Введите имя
Укажите Вашу фамилию
Укажите компанию
Укажите Вашу должность
Укажите свой телефон
Укажите адрес электронной почты
Да, я хочу получать еженедельную рассылку новостей.
 Добавить примечание

Информация, которая передается посредством этой анкеты, конфиденциальна и не подлежит передаче третьим лицам.


 




Внимание! Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
← Перейти на  главную страницу
О портале
Подписка на новости
Размещение рекламы
Условия републикации
Тренинговым компаниям
© 2006-2021, Центр Развития Карьеры
"Формула Успеха", тел.: (044) 501-28-68,
e-mail: editor@training.com.ua