Менеджмент та команда громадської організації.
Проаналізувати успіхи та невдачі у реалізації попереднього стратегічного плану
Актуалізувати мрію, цінності, місію, стратегічні напрямки діяльності, цільові групи, з якими працює організація та особливості комунікації з ними
Сформувати фандрейзинговий план
Окреслити карту партнерів / конкурентів
Етапи стратегічного планування громадської організації
Оцінка результативності виконання попереднього стратегічного плану
Чесні відповіді командою організації на запитання: Чого ми хочемо? Де ми зараз знаходимося? Що ми вміємо робити особливо добре? В чому ми особливі і не схожі на інших? Що могло би бути зроблено краще? Що б ми змінили у майбутньому? Який наш шлях розвитку?
Аналіз середовища, в якому працює організація: партнери і конкуренти, цільова аудиторія і бенефіціари
Оновлення внутрішньої і зовнішньої комунікації
Опис шляхів залучення ресурсів для реалізації стратегії
Індикатори успішності виконання стратегії
Повністю сформований текст Стратегії роботи громадської організації на 3 – 5 років
Команда
Внутрішньоорганізаційні цілі і задачі
Органіграма
Розвиток професійного рівня кожного – запорука успіху всіх
Тренінг-правда про роботу громадської організації з детальним аналізом минулих успіхів і ареалів для розвитку
Активна командна робота
«Жива» стратегія, яка дозволить організації стати успішною
Обов’язковий консультативний супровід по впровадженню стратегії в діяльність організації